teacherLabel

Christine Dubois

4.5/5

Als hoofddocente van de styling vakken deelt Christine met veel enthousiasme haar expertise met toekomstige stylisten. Haar carrière begon als personal shopper, evolueerde naar stylen op fotoshoots, en leidde uiteindelijk tot het oprichten van een succesvol creatief social media marketing bedrijf.

Haar passie voor creativiteit en styling is diepgeworteld. Vanuit haar eigen ervaring als student op deze school begrijpt Christine de transformatieve kracht van het najagen van je dromen. Als je ook de roep van creativiteit voelt, nodigt ze je uit om deel te nemen aan onze cursussen. Ontdek samen met ons de opwindende wereld van styling en creatieve expressie!

Christine Dubois givesCourses

Copywriter

Volg de opleiding Copywriter en word een krak in je vak als Copywriter.

Creatief Schrijven

Schrijf je in voor de cursus Creatief Schrijven in Genk en bouw je expertise uit.

Etaleur

Ontdek de acht vuistregels voor een aantrekkelijke etalage in 5 boeiende lessen.

Imagoconsulent

Een ervaren docent doet je kennismaken met alle aspecten van stijl en imago.

Kleurenconsulent Basis

Volg de opleiding Kleurenconsulent Basis en word een krak in je vak als modeadviseur.

SEO - Scoren in Google

Schrijf je vandaag nog in voor deze praktijkgerichte opleiding.

Stijlconsulent Basis

Professionele opleiding met coaching van topdocenten uit de fashionsector!

Instagram Professioneel

Ga voor de basiscursus Instagram Professioneel en start als Social Media Manager.

Social Media Strategy

Schrijf je in en volg een praktijkgerichte opleiding in jouw buurt.

Facebook Professioneel

Schrijf je in voor de cursus Facebook Professioneel en word Social Media Manager.

Influencer - volgers scoren

Volg de opleiding Content Creating en word een krak in je vak als Digital Influencer.

Personal Branding

Volg de opleiding Personal Branding en word een krak in je vak als Personal Marketeer.

Social Media marketing

Een cursus volgen is werken aan een nieuwe, mooie toekomst.

Spreken voor publiek

Schrijf je in voor de cursus Spreken voor Publiek en word veelzijdig Keynotespreker.

Fashion Blogger

Volg virtueel les met de virtual class Fashion Blogger.

Vlogger Professioneel

Start vandaag met de virtual class Vlogger Professioneel en maak werk van je passie!