Mediatrainer, cpProfessionWithFuture

Wil je ontdekken hoe de media werken en hoe je in deze wereld aan de slag gaat? Met een boeiende thuiscursus Mediatraining ontdek je alle kennis over deze sector en school je jezelf om tot een media-expert.

Na duiding over de geschiedenis en verschillende verschijningsvormen krijg je een inleiding in de hedendaagse media die op meerdere vlakken een cruciale rol speelt: van politiek en economie tot onderwijs en zo veel meer. Niet enkel op nationaal vlak, maar evengoed op internationale schaal.

Met deze cursus ontwikkel je een uitgebreid inzicht over de werking van de mediawereld, hoe je hier met een kritische blik naar kijkt en naar je hand zet. Schrijf je nu in! Ook voor wie professioneel met media werkt, is dit een interessante cursus.

Een goede communicatie creëert bruggen van begrip, terwijl een slechte communicatie muren van misverstanden opwerpt.

cpWouldYou
  • Up-to-date blijven met de nieuwste trends en ontwikkeling in het medialandschap
  • Weten hoe je inspeelt op de media en hun valkuilen vermijdt
  • Weten hoe je van een mediaoptreden een succes maakt
  • Een nieuwe toekomst als media- of communicatiecoach
  • Comfortabel van thuis uit studeren onder begeleiding van een echte media-expert
Mediatraining
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €274
cpProgram Mediatraining
cpCourseContent
  • Geschiedenis en evolutie van de media
  • Verschillende soorten communicatiemedia
  • Ethiek in de journalistiek
  • Belangrijke actuale thema's in de media
  • Wettelijke kaders binnen de media
  • Mediabeleid en strategie
  • Sterktes en zwaktes van adverteren in de media
  • De toekomst van media
  • Aanbevolen literatuur en websites
cpSkillsAndSkills
  • Je hebt een grondige kennis over de mediawereld
  • Je gaat kritisch om met de verschillende vormen van media
  • Je kent de belangrijkste regelgeving qua mediabeleid
  • Je weet hoe je media in jouw voordeel laat werken
  • Je kent ook de zwaktes van de media en hoe deze te omzijlen
cpFutureOpportunities
  • Mediatrainer bij een organisatie
  • Zelfstandig mediacoach
  • Geef workshops rond mediawijsheid en medialogica

cpPracticalInfo

Na bevestiging van je betaling is de digitale versie van jouw cursus meteen beschikbaar op je studentenpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je zo snel mogelijk thuisgestuurd. Zo kan je meteen beginnen met studeren en ontdek je via de verschillende hoofdstukken alle kennis over boeiende mediawereld. Van alle verschijningsvormen, regelgeving en ethische codes tot de sterktes en zwaktes van deze sector. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wilt. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een docent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Mediatraining maar 274.00 euro. Hiervoor krijg je het uitgebreide cursusboek vol praktische voorbeelden, één jaar online begeleiding van je docent, levenslange toegang tot het online studentenplatform van de school én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Mediatraining
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €274

cpStartNewCarreer Mediatraining. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Mediatraining

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Jan

"Enorm leerrijke cursus. Ik wist dat er altijd wat meer achter de media schuilging, maar nu ik het echt weet kijk ik er met heel andere ogen naar!"

Bé

"Heel interessant, ik heb er enorm veel van bijgeleerd. Ik ben het examen gaan doen en ben met onderscheiding geslaagd. :))"

Savannah

"Ik werkte als secretaresse bij een media-onderneming en wou me graag opwerken. De nodige kennis ontbrak echter nog een beetje, maar met deze cursus was is helemaal mee. Nu heb ik eindelijk kunnen solliciteren voor die job die ik wou. Fingers crossed!"

cpLiTestimonials