Visagie Allround - MUA, word Visagist(e) en laat je klanten stralen

Is make-up jouw passie? Laat je graag mensen stralen? Dan is de thuiscursus Visagie echt je ding. Heel wat mensen zijn namelijk op zoek naar een creatieve en bekwame Visagiste! Ze zijn op zoek naar jou!

Visagie vraagt om een heel persoonlijke aanpak. Elk gezicht is anders. Iedereen heeft andere wensen. Dankzij deze opleiding weet jij perfect hoe je elk type gezicht een unieke en sublieme look geeft. Klanten komen keer op keer terug voor de fantastische uitstraling en het zelfvertrouwen dat jij hen biedt!

Tijdens de opleiding leer je alle moderne en klassieke make-uptechnieken kennen. Je leert sterke punten accentueren en gebreken vlot maskeren. Zo ben je helemaal klaar om de beauty- en fashionsector in een flits te veroveren!

Makeup is art, beauty is spirit

Bobbi Brown.
cpWouldYou
  • ogen, lippen, wimpers, wenkbrauwen en wangen perfect leren schminken
  • weten hoe je schoonheidsgebreken wegwerkt
  • je carrière een positieve draai geven door make-upartiest te worden
  • zelf een schoonheidssalon of beautystudio opstarten
  • comfortabel thuis studeren op je eigen tempo en op je eigen manier
Visagie Allround - MUA
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €339
cpProgram Visagie Allround - MUA
Visagie (Allround) - MUA online cursus
cpCourseContent
  • Het reinigen van het gelaat
  • Beschrijving van alle materialen en producten
  • Het aanbrengen van basismake-up
  • Kleur en stijl, licht en schaduw
  • Correcties en gebreken
  • Alle onderdelen van het gelaat stijlvol accentueren
  • Make-up voor elk huidtype, elke gelegenheid en elke stijl
  • Starten als zelfstandig Visagiste
Studeren Visagie (Allround) - MUA
cpSkillsAndSkills
  • Zowel jezelf als anderen doen stralen dankzij professioneel aangebrachte make-up
  • Imponeren met schitterende bruidsmake-up, showmake-up, retromake-up, en nog zo veel meer
  • Deskundig face charts maken en een prikkelend portfolio opbouwen
Visagie (Allround) - MUA studeren
cpFutureOpportunities
  • Medewerker bij een schoonheidscentrum
  • Visagiste bij een theatergezelschap of filmstudio
  • Verkoopster in een make-upstudio
  • Zelfstandig visagist
cpTeachers Visagie Allround - MUA

cpPracticalInfo

Je bent ingeschreven? Dan ga je van start! De digitale cursus staat binnen een minuut op jouw profielpagina en op het online leerplatform. De papieren versie doen we direct op de post. Die vind je thuis snel in de brievenbus. Dankzij de flexibiliteit van een thuiscursus, studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang online begeleiding van een ervaren topdocent met een passie voor make-up, beauty en fashion. Je krijgt altijd steun! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Visagie Allround - MUA maar 339.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek vol handige informatie, een jaar lang professionele begeleiding van een topdocent met tonnen ervaring in de beautysector, toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een periode van vijf jaar gratis examen af te leggen! Zo geniet je van een optimale ondersteuning tijdens je opleiding tot Visagist.

Visagie Allround - MUA
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €339

cpStartNewCarreer Visagie Allround - MUA. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Visagie Allround - MUA

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

SVETLANA

Handig dat je de kans hebt al het materiaal via de school te bestellen! Dat maakt een heel verschil, want je bent vrij van alle spullen apart te zoeken en te kopen.

EVELYN D.

De cursus visagie heb ik gekocht om alles terug even op te frissen. Vrij snel daarna ben ik bij een bekend make-upmerk aan de slag gegaan. Het is dus misschien ook leuk voor de studenten om te zien dat de cursus wel degelijk zorgt voor een professionele toekomst in make-up.

TAMARA V.D.M.

Ik heb altijd al interesse gehad in make-up en volg de make-uptrends op de voet. Nu ik deze cursus heb gevolgd, ben ik in staat een goede basismake-up aan te brengen die ik varieer met wat nu in de mode is. Wat een plezier!

cpLiTestimonials