Onderwijs met de focus op de toekomst

De Mediaschool maakt deel uit van het Centrum Voor Avondonderwijs VZW, de grootste opleidingsverstrekker van Vlaanderen. Met haar focus op technologie en communicatie biedt de Mediaschool het beste op vlak van fotografie, grafische vormgeving, schrijven, computervaardigheden en nog zoveel meer!

Bij de Mediaschool denken we aan jouw toekomst. Dat uit zich onder andere in opleidingen die altijd up-to-date zijn. Zo baseren we ons lesmateriaal op de nieuwste technologieën en krijg je les van docenten met jarenlange ervaring binnen hun vakgebied.

Onze opleidingen

Onze opleidingen staan in het thema van vooruitgang. Met maar liefst drie verschillende studiemethoden vind je gegarandeerd een opleiding die bij jouw levensstijl past. Op die manier behaal je binnen de kortste keren je gewenste diploma.

Schrijf je in